Regulaminy
Regulamin sklepu internetowego Hello Beauty
Określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
§ 12 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
§ 1 DEFINICJE
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący – każdy podmiot Kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy Hello Beauty
prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem
Sprzedawca – Karolina Przybysz przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą P.H.U Hello Beauty Karolina Przybysz, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej , NIP 8522460213, nr REGON 320695678, ul. Śląska 8/u2, 71-043 Szczecin.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
Adres pocztowy: ul Śląska 8/02,70-432 Szczecin Adres e-mail:
Telefon: 661625483
§ 3 WYMOGI TECHNICZNEDla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:\n Urządzenie z dostępem do Internetu Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail. § 4 ZAKUPY W SKLEPIECeny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają podatek VAT. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą. Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu. § 5 PŁATNOŚCIZa złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego: Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy. Za pomocą karty płatniczej:\n Visa Visa Electron MasterCard MasterCard Electronic Maestro Za pośrednictwem platformy płatniczej: tpay
W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 7 Dni roboczych od złożenia zamówienia. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia. § 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIASprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący: Za pośrednictwem firmy kurierskiej Sprzedawca w szczególnych przypadkach zastrzega sobie prawo do zamiany zamówionego produktu na inny o podobnych parametrach i wartości równej lub wyższej od zamawianego po wcześniejszym poinformowaniu o tym fakcie Kupującego. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do opóźnienia wysyłki zamówienia o maksymalnie3dni robocze bez podania przyczyny ze względu na specyfikę sprzedawanych produktów. O możliwych opóźnieniach dłuższych niż wskazane wyżej określone Sprzedawca obliguje się do niezwłocznego poinformowania Klienta przed rozpoczęciem realizacji lub niezwłocznie po ustaleniu takiej możliwości i przedstawienia możliwych rozwiązań. Ze względu na strukturę firmy i sprzedaż wielokanałową istnieje możliwość braku na magazynie niektórych produktów wchodzących w skład zamówienia Kupującego. Sprzedający zobowiązuje się w tym wypadku do poinformowania o tym fakcie Kupującego i ustalenia dalszych działań, którymi mogą być na przykład zamiana niedostępnego produktu na inny lub zwrot wartości niedostępnych produktów na konto wskazane przez klienta. § 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWYKonsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia: W którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru. W którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWYW przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul Śląska 8/02,70-432Szczecin, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego. § 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWYPrawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy: W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę. W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. § 9 REKLAMACJEW przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym: Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny Przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad Żądać usunięcia wady Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, a Kupującym jest Konsument – towar taki zostanie odebrany na koszt Sprzedawcy. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany formy realizacji reklamacji – usunięcie wady zamiast wymiany lub wymiany zamiast usunięcia wady, w przypadku gdy realizacja żądania Kupującego jest niemożliwa lub wymagałaby poniesienia przez Sprzedawcę nadmiernych kosztów. Termin przydatności towaru do użycia wynosi 2 lata od dnia jego dostarczenia o ile w opisie danego produktu nie jest określone inaczej.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z: Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj:
https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595
. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem:
https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596
. Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/
. § 10 DANE OSOBOWEAdministratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie. § 11 ZASTRZEŻENIAZakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia. Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa. § 12 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMIPrawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest wyłączona. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. W przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie, dostarczanej do kupującego niebędącego Konsumentem niezbędny do rozpatrzenia reklamacji jest protokół szkody spisany z kurierem. Jego brak może być podstawą do odmowy pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
P.H.U Hellobeauty Karolina
Przybysz,ul.Śląksa8/02,70-432 Szczecin
mail.bok.hellobeauty@gmail.com
– Ja ………………………………………………………………. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
– Data odbioru …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
– Imię i nazwisko Konsumenta(ów) …………………………………………………………………………………………………………………………………………………
– Adres Konsumenta(ów) ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………
Podpis Konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ……………………………………..
(*) Niepotrzebne skreślić.
Regulamin konta
Regulamin konta w sklepie Hello Beauty
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia
§ 1 DEFINICJE
Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Kupujący – każdy podmiot Kupujący w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy Hello Beauty prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.hurtowniahellobeauty.pl
Sprzedawca – przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą P.H.U Hello Beauty Karolina Przybysz, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Finansów, NIP 8522460213, ul. Śląska 8/02,70-432 Szczecin .
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄAdres pocztowy: ul. Śląska 8/02,70-432 Szczecin .Adres e-mail:
Telefon: 661625483§ 3 WYMOGI TECHNICZNEDla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:\n Aktywne konto e-mail Urządzenie z dostępem do Internetu Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies § 4 KONTOZałożenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego. Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie. Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail:
, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta. § 5 REKLAMACJEReklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail
Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z: Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj:
https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595
. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem:
https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596
. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/
. § 6 DANE OSOBOWEAdministratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie. § 7 ZASTRZEŻENIAZakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są: konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta. Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres. W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy
, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie. W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
Ostatnia modyfikacja regulaminów: 15.01.2025r.
POLITYKA PRYWATNOŚCI :
POLITYKA PRYWATNOŚCI : I. POSTANOWIENIA OGÓLNE. 1. Niniejsza polityka prywatności zawiera zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Serwisie Internetowym. W polityce opisane są podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Serwisie Internetowym plików cookies. 2. Definicje: a. Administrator - administrator danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Serwisu Internetowego, którym jest: P.H.U Hello Beauty Karolina Przybysz z siedzibą w Szczecinie (70-432), ul. Śląska 8/02, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, NIP: 8522460213 , REGON:320695678. b. Polityka – niniejsza Polityka prywatności; c. Serwis Internetowy lub Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Administratora pod adresem: www.hurtowniahellobeauty.pl d. RODO - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); e. Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis Internetowy i korzystająca z jednej lub kilku funkcjonalności Serwisu Internetowego opisanego w niniejszej polityce 3. Podanie danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu Internetowego jest dobrowolne jednak niezbędne do zawarcia i wykonania usługi. W przypadku braku zgody na postanowienia Polityki prywatności nie odwiedzaj strony: www.hurtowniahellobeauty.pl II. KORZYSTANIE Z SERWISU – PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH. W związku z korzystaniem przez Użytkownika z Serwisu Internetowego Administrator zbiera dane w zakresie niezbędnym do świadczenia poszczególnych oferowanych usług, a także informacje o aktywności Użytkownika w Serwisie Internetowym. Poniżej zostały opisane szczegółowe zasady oraz cele przetwarzania danych osobowych gromadzonych podczas korzystania z Serwisu Internetowego przez Użytkownika. III. PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH A CEL ICH PRZETWARZANIA Podstawą przetwarzania danych osobowych przez Administratora, niezależnie od celu lub funkcjonalności Serwisu, z której korzysta Użytkownik, jest RODO. 1. Korzystanie z Serwisu Internetowego: Dane osobowe Użytkowników Serwisu (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii), przetwarzane są przez Administratora: a. w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniana Użytkownikom treści gromadzonych w Serwisie – podstawą prawną przetwarzania są prawnie uzasadnione interesy realizowane przez Administratora przy czym jednym z uzasadnionych interesów Administratora jest marketing usług własnych (art. 6 ust. 1 lit.f RODO) lub niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO); b. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO); c. w celach analitycznych i statystycznych – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług; d. w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na ochronie jego praw. 2. Zamawianie produktów ze Sklepu internetowego: Administrator zapewnia w Serwisie możliwość dokonywania zakupów produktów w sklepie. Korzystanie z tej funkcjonalności wiąże się z akceptacją Regulaminu dostępnego w zakładce Regulamin oraz podanie danych osobowych niezbędnych do realizacji zamówienia (imię i nazwisko, adres, adres e-mail, telefon kontaktowy). Podanie danych oznaczonych, jako obowiązkowe jest wymagane w celu przyjęcia i obsługi zamówienia Użytkownika, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości jego obsługi, a co za tym idzie przyjęcia zamówienia Użytkownika. Dane przetwarzane są w celu: a. identyfikacji nadawcy oraz obsługi jego zamówienia przesłanego przez udostępniony formularz – w zakresie danych niezbędnych do nawiązania kontaktu lub obsługi zamówienia – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy o świadczenie usługi (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); b. w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności i preferencji Użytkowników w trakcie korzystania z Serwisu, w celu poprawy stosowanych funkcjonalności; IV. ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH. 1. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których przetwarzane przez niego dane osobowe dotyczą, a w szczególności jest odpowiedzialny i zapewnia, że zbierane przez niego dane są: a. przetwarzane zgodnie z prawem; b. zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami; c. merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane; d. przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania; e. przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych. 2. Administrator wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby przetwarzanie odbywało się zgodnie z RODO. V. UPRAWNIENIE OSÓB, KTÓRYCH DANE SĄ PRZETWARZANE: 1. Osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora na podstawie wyrażonej zgody ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie ma jednak wpływu na legalność przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 2. Osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora ma prawo: a. wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; b. w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych w oparciu o prawnie uzasadniony interes Administratora; c. żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych; d. sprostowania swoich danych osobowych; e. usunięcia swoich danych osobowych; f. ograniczenia przetwarzania danych osobowych; g. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; h. do przenoszenia swoich danych. 3. W celu realizacji powyższych uprawnień można kontaktować się z Administratorem na adres: ul. Śląska 8/02, 70-432 Szczecin lub pod adresem e-mail: bok.hellobeauty@gmail.com VI. OKRES PRZETRZYMYWANIA DANYCH: 1. Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania. Co do zasady dane Użytkownika przetwarzane są przez okres korzystania z Serwisu lub prowadzenia korespondencji z Użytkownikiem. 2. Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi, a po ty-m czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane. VII. ZAKRES PRZETWARZANIA DANYCH: 1. Administrator przetwarza dane osobowe w oparciu o zasadę minimalizacji to jest przetwarzane dane osobowe są adekwatne i ograniczone do minimum niezbędnego dla realizacji wskazanego celu. 2. Zakres maksymalny danych osobowych: imię, nazwisko, adres e-mail, nazwa firmy ewentualnie inne dane podane w formularzu kontaktowym dobrowolnie przez Użytkownika. VIII. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH: 1. Dla prawidłowego funkcjonowania Serwisu Internetowego, w tym dla realizacji zawieranych umów o świadczenie usług konieczne jest korzystanie przez Administratora z usług podmiotów zewnętrznych odpowiedzialnych w szczególności za zapewnienie obsługi systemów informatycznych, podmiotów zajmujących się obsługą księgową i prawną Administratora. 2. Administrator korzysta wyłącznie z usług takich podmiotów przetwarzających, którzy zapewniają wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, tak by przetwarzanie spełniało wymogi RODO. IX. PROFILOWANIE W SERWISIE INTERNETOWYM. 1. W związku z korzystaniem przez Użytkowników z Serwisu Internetowego Administrator może dokonywać profilowania, wykorzystując do tego podane dane osobowe. Profilowanie to polega przede wszystkim na automatycznej ocenie, jakimi usługami Użytkownik Serwisu Internetowego może być zainteresowany, na podstawie dotychczasowych podejmowanych przez niego działań w Serwisie i wyświetlania profilowanych w ten sposób treści. Dokonywane profilowanie nie skutkuje podejmowaniem decyzji wywołujących wobec Użytkownika skutków prawnych lub wpływających na Użytkownika w podobnie istotny sposób. X. COOKIES W SERWISIE INTERNETOWYM. 1. Pliki Cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. 2. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest P.H.U Hello Beauty Karolina Przybysz z siedzibą w Szczecinie (70-432), ul. Śląska 8/02. 3. Pliki Cookies wykorzystywane są w celu: a. realizacji podstawowych funkcjonalności Serwisu Internetowego takich jak identyfikacja Usługobiorców jako zalogowanych i utrzymywania sesji logowania, przechowywanie dynamicznych danych, np. statystyk, podsumowań; b. dostosowywania zawartości Serwisu Internetowego do indywidualnych preferencji Usługobiorcy (np. dotyczących języka); c. zapamiętywania lokalizacji IP, strefy czasowej; d. prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania z Serwisu Internetowego; e. zapamiętywania zamawianych Usług w koszyku, polecania Usług powiązanych z Usługami zamawianymi, a także prawidłowego funkcjonowanie Sklepu; f. personalizacji i publikacji treści reklamowych zamieszczanych w Serwisie, zgodnych z zainteresowaniami Usługobiorców. g. marketingu, czyli działania reklamowego, w którym po utworzeniu odpowiednich list marketingowych na podstawie wybranych cech zachowań (za pomocą Google Analytics), kierowane są reklamy banderowe, które wyświetlają się użytkownikom podczas odwiedzania różnych stron internetowych w sieci reklamowej Google. 4. Standardowo większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików Cookies. Każdy ma możliwość określenia warunków korzystania z plików Cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można np. częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików Cookies – w tym ostatnim wypadku jednak może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności Serwisu Internetowego (przykładowo niemożliwym może okazać się przejście ścieżki Zamówienia poprzez formularz zamówienia z uwagi na niezapamiętywanie Usług w koszyku podczas kolejnych kroków składania Zamówienia). 5. Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies są istotne z punktu widzenia zgody na korzystanie z plików Cookies przez nasz Serwis Internetowy – zgodnie z przepisami taka zgoda może być również wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki internetowej. W braku wyrażenia takiej zgody należy odpowiednio zmienić ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies. 6. Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy każdej przeglądarki internetowej. 7. Administrator może korzystać w Serwisie Internetowym z usług Google Analytics, Universal Analytics dostarczanych przez firmę Google Inc. Usługi te pomagają Administratorowi analizować ruch w Serwisie Internetowym. Gromadzone dane przetwarzane są w ramach powyższych usług w sposób zanonimizowany do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu Serwisie Internetowym. Dane te mają charakter zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawierają cech identyfikujących osoby odwiedzające stronę Serwisu Internetowego. Administrator korzystając z powyższych usług w Serwisie Internetowym gromadzi takie dane jak źródła i medium pozyskania odwiedzjących Serwis Internetowy oraz sposób ich zachowania na stronie Serwisu Internetowego, informacje na temat urządzeń i przeglądarek z których odwiedzają stronę, IP oraz domenę, dane geograficzne oraz dane demograficzne (wiek, płeć) i zainteresowania. Możliwe jest zablokowanie w łatwy sposób przez daną osobę udostępniania Google Analytics informacji o jej aktywności na stronie Serwisu Internetowego – w tym celu można zainstalować dodatek do przeglądarki udostępniany przez firmę Google Inc. dostępny tutaj: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl. XI. PRAWO WPROWADZENIA ZMIAN DO POLITYKI. Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w polityce prywatności w dowolnym czasie, aktualizacje polityki prywatności będą publikowane na stronie internetowej z zachowaniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE. Kontakt z Administratorem może odbywać się za pośrednictwem: a. poczty elektronicznej – poprzez przesłanie wiadomości e–mail na adres poczty elektronicznej: bok.hellobeauty@gmail.com b. operatora pocztowego – poprzez przesłanie wiadomości w formie pisemnej na adres : P.H.U Hello Beauty Karolina Przybysz z siedzibą w Szczecinie (70-432), ul. Śląska 8/02.